Samsung WF0806Z8E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 93 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF0806Z8E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

carmenta 24-10-2017

debacel

Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

in juni 2013 gekocht voor veel geld voor optimaal en probleemloos gebruik en 10 jaar motorgarantie. Na 2 jaar is de springveer van het deurrubber defect met als gevolg beschadigd wasgoed. Kosten 90,- reparatie. Nu na 4 jaar motor defect maar geen garantie van Samsung. Nooit meer een Samsung.

Pluspunten

• grote kuip
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• slechte kwaliteit
  • slechte service

Linda 17-07-2017

Samsung ecobubble wf 0806z8e

Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Ik heb deze wasmachine nu 4 jaar. Kostte 699 dus ook niet echt goedkoop. Na 3 jaar begon de wasmachine te stinken. Ik heb van alles geprobeerd, trommelreinigingproframma, kookwas, hg wasmachine reiniger en kookprogramma met soda. Niks helpt. Nu van de week heb ik ook ineens rare vlekken in mijn was, op de witte was. Rare donkere vlekken die ik er niet meer uit krijg. Monteur laten komen kost ongeveer 175 euro. Dat heb ik er niet voor over. Voor mij nooit meer samsung. Ben er klaar mee.

Luna4wynn 27-08-2015
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

In het begin heel blij met deze grote wasmachine. Tot de afgelopen week, trommel maakte gigantisch herrie.. monteur om advies gevraagd. Niet meer te reparenen. Wat nu ? Deze machine is nog geen 5 jaar oud!! Ongelovelijk. Trommelophanging stuk en het kan niet eens voor een normale prijs gerepareerd worden. Voor mij nooit meer een Samsung! Ik vind dat een wasmachine bij normaal gebruik zeker minimaal 8 jaar mee moet gaan.

Benard1971 23-09-2014
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Ik heb deze wasmachine nu 2,5 jaar. De lagers zijn nu al kapot. Helaas is de garantietermijn na 2 jaar verlopen. Bij reparatie door Samsung moet ik 150 euro betalen... En dat bij een wasmachine van slechts 2,5 jaar.
Voor mij nooit meer een Samsung wasmachine.

wasmank 28-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Prima mogelijkheden, degelijk gebouwd, deur met goede ophanging, aanpassing van machine op kilo's was, alleen vormgeving: groot, log apparaat, ijzeren deur niet erg mooi.

Tjerk en Yvonne 24-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Na het debalce van eenw wasmachine die regelmatig in storing viel ben ik zeer enthousiast over de nieuwe wasmachine .

Aanzetten draaien en en en hij maakt het programma af naar behoren.

Kortom zeer goede aankoop

J Booker 20-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Ik heb deze wasmachine nu een paar weken in mijn bezit.
Bij de eerste paar keer aanzetten van de was, was ik wel even bezig met de vele functies die erop zitten. Nu is dat geen probleem meer. Tot op heden ben ik zeer tevreden met het wasresultaat, maar heb nog niet alle programma's geprobeerd. De Eco bubbles heb ik op 30 gr. en op 40 gr. geprobeerd met schone was resultaat. Jammer vind ik dat je niet bij elk programma/functie 1600 toeren in kan stellen en het deurtje is wat lastig open te krijgen, moet flink de vergrendelaar indrukken wil de deur opengaan. Verder is het een stille en mooie machine met een fijne grote vulopening en de grote trommel voor 8kg is ideaal!

Geert Jacob 14-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Hele fijne wasmachine. Erg stil (ik moest even gaan kijken of hij het wel deed). Ook het reservoir voor vloeibaar wasmiddel is erg fijn. We hebben zo geen wasbollen meer nodig. Progamma's zijn goed in te stellen, alleen vergt het wel even uitzoeken hoe alles werkt.

Enig minpuntje vindt ik de draaiknop, die nogal kwetsbaar overkomt (is heen en weer te bewegen).

hannie bogers 10-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

De samsung eco wasmachine is erg stil, goed in gebruik.
Ik heb nog geen boekje gebruikt, alles spreekt voor zich. tot nu toe erg content mee.

Lugar 09-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Na goede ervaringen met andere Samsung producten, o.a. GSM en DVD speler hebben wij nu deze Samsung wasmachine aangeschaft.
De machine vervangt een 33 jaar oude Bosch wasmachine.
De machine bevalt toe nog toe erg goed.
De was wordt goed schoon en fris en de machine doet zijn werk in alle stilte.

Abbypoint 04-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Na 18 jaar Miele een Samsung, waarom, een Miele en 2 reparaties is net zo duur als drie Samsungs,en de ontwikkelingen staan niet stil, deze samsung is veel stiller, en geeft een veel beter wasresultaat (tov van een 18 jaar oude machine). Je hebt wel een tussenplaat nodig voor een ander merk droger. De wasmogelijkheden zijn enorm uitgebreid en te programmeren, centrifugeren met 1600 toeren bespaart op het stroomverbruik van de droger. Goede eerste indruk.

lisette00 01-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Het is een hele stille machine makkelijk in gebruik.
De eerste wasresultaten zijn heel erg goed, de was wordt ook perfect droog door te centrifugeren op de 1600 toeren.
Kortom een tevreden klant.

Jan-Willem_2 01-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Dit is een wasmachine die stil is, en volstrekt eenvoudig te bedienen. Het resultaat: schoon en fris. Een kind kan de was doen.

VVBvdBerg 01-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Vanaf het begin vind ik dat deze achine niet schoon wast. Witte kleding op 90 graden krijg ik met deze machine de vlekken er niet uit. Met mijn vorige machine wel. Nu geeft hij zelfs een code aan LE1 na anderhalf jaar te hebben. Voor mij nooit samsung meer.

A. Assen 01-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Een fijne wasmachine! Nog weer stiller dan mijn vorige machine (Bosch).
Veel mogelijkheden en makkelijk te begrijpen. Nu maar hopen dat hij heel wat jaren meegaat!

Het was wel lastig kiezen met die verschillende typenummers. De C van Chroom (deur) en de W van Wit (deur) op het eind van een nummer.
Een chromen deur is twee tientjes duurder. Toch ben ik iets te enthousiast geweest met bestellen, waardoor ik net niet die machine heb die dat leuke muziekje afspeelt als hij klaar is. Was dus net een ander typenummer. Uiteindelijk gaat het om het wasresultaat en na de eerste dag met 4 wassen, ben ik heel tevreden, ondanks het gemis van het muziekje….

Gea62 30-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Mooie grote vulopening, de eerste wasjes gaven een prima resultaat. Centrifugeert ook goed en geeft dan weinig geluid. Kortom, de machine belooft heel wat !

darmand 29-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Ik heb de wasmachine nu twee dagen in huis en ben onder de indruk van de grote inhoud en mogelijkheden. De machine is erg stil en wast prima. De uitgestelde start is erg handig en het leuke deuntje aan het einde van het programma is een leuk extraatje.

Groetjesutb 25-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Dit ging alle verwachtingen te boven.
Dit is een musthave voor ieder huishouden.
Wij hadden dit veel eerder moeten doen.!!
ipv doorgaan met onze zanussi.(hij doet het toch)
Voor mij nooit meer een andere dan een samsung eco bubbel .
En dan die trommel.! diamond vormgeving uniek !
Wij gaan geld verdienen met deze machine ...
Samsung .Top

Bedankt

Jook 111 24-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

na veel merken wasmachines te hebben gehad vind ik hem superstil en heel handig in te stellen een kind kan de was doen wasgoed komt er behoorlijk droog uit wat weer ten goede komt met het drogen dus ook mijn droger wordt weer zuiniger in gebruik en de extra 1600 toeren voor nog droger geweldig na veel machines bekeken te hebben via internet denk ik dat ik voor deze prijs een goede machine gekocht heb

joyce274 23-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Goede Wasmachine geluidsarm werkt prima gemakkelijk in gebruik toppie.
En hij wast super schoon.
De wasmachine hoeft minder vaak aan te staan vanwege zijn ruime inhoud van 8 kg.
Makkelijk display en de eco bubbels voor minder energie verbruik.
Ideale wasmachine voor een betaalbare prijs.

joben1983 19-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

ziet er goed uit, mooie grote deur,
weinig lawaai
tot nu toe tevreden met deze aankoop
op tijd bezorgd door Bobshop

henk straalman 18-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Ik zat al enkele dagen zonder wasmachine en heb dus de hele dag gewassen. De machine is erg gemakkelijk in gebruik, super stil, wast en droogt prima en ziet er ook nog eens prachtig uit.
Kunt precies zien wat hij doet en hoelang het programma nog duurt.
Ben heel erg tevreden met mijn aankoop.

VERGEETMENIET 18-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Op het eerste gezicht de beoordeling gemaakt, aangezien ik de wasmachine pas heb. Het ziet er goed uit en ik hoop dat de machine nog lang zonder mankementen mag blijven functioneren.
Nb
Mijn mobiel is ook van Samsung en voor mijn neef heb ik in mei 2013 een Samsung tablet gekocht voor zijn verjaardag.

ollie10 13-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Zeer snelle levering, prima bezorging.
Lekker stil, fijne grote opening, na de eerste wasbeurt: heel blij met het resultaat, gewéldig !

r. k. te Amstelveen 11-07-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

De was werd goed schoon. Of het schoner was dan met onze vorige wasmachine kan ik nog niet zeggen, daarvoor hebben we nog te weinig gewassen. De mogelijkheden zijn volledig, alles wat we nodig hebben kan gekozen worden. Gemak lijkt ok, ondanks dat de bediening anders is dan onze vorige. Het is dus even wennen, maar de moderne display helpt wel. Vormgeving is voor ons niet zo belangrijk. Belangrijkste zijn de maten en die zijn voor alle machines op de markt totaal gestandaardiseerd. Handig is dat het deurscharnier links zit omdat de droger er rechts naast staat, is nu overigens ook totaal standaard. Wat dat betreft een geluk bij een ongeluk dat onze vorige wasmachine stuk ging, want toen we die kochten ging de deur meestal naar de andere kant open. Duurzaamheid is ook beter dan onze vorige, omdat de techniek intussen verbeterd is. Wel jammer dat er geen aansluiting voor warm water uit de HR ketel is, dat zou nog duurzamer zijn. Een pluspunt is verder nog de toevoerslang met geintegreerd waterslot. De afvoerslang is ook geintegreerd, wat voor ons jammer was omdat we een langere afvoerslang nodig hadden en verlengen lastiger is dan vervangen door een langere slang. Het koppelstuk lekte water, wat we verholpen door het koppelstuk enigszins op te tillen met een touwtje aan een spijker in de muur, zodat er niet water in het koppelstuk bleef staan. Al met al een prima machine.